-->

Header Ads

Στα «κάγκελα» με το καλημέρα – Η «κοντή» μνήμη του ΣΥΡΙΖΑ και το… κορεατικό πρωτοσέλιδο της Αυγής

Πρώην κυβερνητικά στελέχη όπως ο Νίκος Παππάς έχουν ξεχάσει την ενημέρωση που προσέφερε η ΕΡΤ όλα τα προηγούμενα χρόνια. Μία δημόσια τηλεόραση η οποία μετατράπηκε σε όπλο προπαγάνδας των υπουργών και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ

«Κοντή» μνήμη φαίνεται πως έχουν αρκετά πρώην κυβερνητικά στελέχη καθώς και εφημερίδες που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ, όπως η ΑΥΓΗ, καθώς πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από τις υπογραφές των υπουργών και πριν η νέα κυβέρνηση δώσει τα πρώτα δείγματα γραφής, έφτασαν στο σημείο να παραλληλίζουν –
εξαιτίας κάποιων τομέων που θα υπάγονται απευθείας στον Κυριάκο Μητσοτάκη, όπως η ΕΥΠ και η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης – την Ελλάδα με τη… Βόρεια Κορέα.

Προφανώς πρώην κυβερνητικά στελέχη όπως ο Νίκος Παππάς έχουν ξεχάσει την ενημέρωση που προσέφερε η ΕΡΤ όλα τα προηγούμενα χρόνια. Μία δημόσια τηλεόραση η οποία μετατράπηκε σε όπλο προπαγάνδας των υπουργών και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, μία δημόσια τηλεόραση όπου ορισμένοι δημοσιογράφοι, όπως η Κατερίνα Ακριβοπούλου προέβαλαν προπαγανδιστικά βίντεο λίγο πριν τις εκλογές με πρωταρχικό στόχο να «τρομοκρατήσουν» τους ψηφοφόρους ενάντια στη ΝΔ και στο ΚΙΝΑΛ.

Φαίνεται επίσης πως σχεδόν όλα τα πρώην κυβερνητικά στελέχη έχουν πάθει αμνησία, αν και έχουν περάσει ελάχιστες ημέρες από την υπογραφή της συμφωνίας της ΕΡΤ με την οποία – στο «παρά πέντε» των εθνικών εκλογών – δόθηκαν σκανδαλωδώς υπέρογκα ποσά σε ομάδες όπως ο ΠΑΟΚ.

Ξεχνούν ακόμη την ανακοίνωση που εξέδωσαν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ τέσσερις ημέρες πριν τις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου και την κατάρρευση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με την οποία έκαναν λόγο «για σκανδαλώδεις συμφωνίες της ΕΡΤ με ΠΑΕ, με χρήματα εκτός λογικής».

Η ανακοίνωση των Εργαζόμενων της ΕΡΤ είχε έρθει στο φως λίγες ώρες πριν την επικύρωση της συμφωνίας – σκάνδαλο ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τη Δημόσια Τηλεόραση, η οποία θα επιφέρει στα ταμεία του Δικεφάλου του Βορρά 9 εκατ. ευρώ ετησίως.

Τι έλεγε η ανακοίνωση
«Ελάχιστες ημέρες πριν από τις εκλογές, η διοίκηση της ΕΡΤ, μεθοδεύει την επίτευξη σκανδαλωδών συμφωνιών με Ποδοσφαιρικές Ανώνυμες Εταιρείες με χρήματα εκτός λογικής και ελληνικής οικονομικής πραγματικότητας.

Τη στιγμή που είναι γνωστό ότι, λόγω της Κοινής Υπουργικής Απόφασης που τακτοποιεί τις εκκρεμότητες του κλεισίματος της ΕΡΤ (2013-2015), ο φετινός προϋπολογισμός είναι ελλειμματικός, η διοίκηση της ΕΡΤ επιχειρεί απροκάλυπτα να δεσμεύσει με τις επιλογές της, την επόμενη διοίκηση – όποια κι αν είναι αυτή – και να μοιράσει και πάλι εκατομμύρια χωρίς καμία μελέτη σκοπιμότητας, χωρίς καμιά ενημέρωση των εργαζομένων, στα κρυφά.

Αν δε διαβάζαμε την επιστολή – απάντηση του κ. Δρόσου στον Ολυμπιακό οι εργαζόμενοι – στο όνομα των οποίων γίνονται όλα αυτά – θα ήταν στο βαθύ σκοτάδι. Ποια ήταν τα έσοδα από τη διαφήμιση για το ταμείο της ΕΡΤ, από τη προβολή των αγώνων των επτά ομάδων τα δικαιώματα των οποίων είχε η ΕΡΤ; Τι άλλαξε και προσδοκούμε αύξηση τους; Γιατί το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων του προϋπολογισμού μας να πηγαίνουν σε επαγγελματικά σωματεία; Ποια πολιτική σκοπιμότητα ή ποιου η άκρατη φιλοδοξία υπηρετείται σε βάρος του ρόλου που καλείται η ΕΡΤ να υπηρετήσει; Φύση-θέση οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ θέλουν ο ελληνικός λαός να απολαμβάνει τα πάντα μέσα από τα κανάλια της, ενημέρωση, πολιτισμό, ψυχαγωγία, αθλητισμό. Πάντα όμως με σύνεση, λογοδοσία και όχι εν κρυπτώ, πόσο μάλλον όταν οι ενέργειες κάποιων υποσκάπτουν το μέλλον της εταιρείας και των εργαζομένων της».



Ακραία κριτική με το «καλημέρα»
Πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από τις υπογραφές των μελών της νέας κυβέρνησης, η εφημερίδα Αυγή έσπευσε να δημιουργήσει εντυπώσεις με ένα μνημειώδες πρωτοσέλιδο.

Συγκεκριμένα, το πρωτοσέλιδο της 10ης Ιουλίου κυκλοφόρησε με τίτλο «Βόρεια Κορέα» ενώ στον υπότιτλο η Αυγή αναφέρει: Υπό τον απόλυτο έλεγχο του Κ. Μητσοτάκη η ΕΡΤ και το ΑΠΕ ενώ στο μικρό κειμενάκι που ακολουθεί για να περιγράψει το θέμα αναφέρεται πως «Το πρώτο Προεδρικό Διάταγμα της κυβέρνησης ΝΔ μεταφέρει την εποπτεία των δημόσιων μέσων ενημέρωσης στον πρωθυπουργό!…».

Το σημερινό πρωτοσέλιδο, προφανώς είναι ενδεικτικό της αντιπολίτευσης που θα ασκήσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Η εφημερίδα δεν περίμενε καν τη συνεδρίαση του πρώτου υπουργικού συμβουλίου όπου ο νέος πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα δώσει τις κατευθυντήριες γραμμές για τις πολιτικές που θα ακολουθήσει η κυβέρνηση ενώ θα αναφερθεί και στο νέο μοντέλο διακυβέρνησης της χώρας.

Η εφημερίδα ειρωνεύεται και τη συνάντηση του νέου υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη με εκπροσώπους της Lamda για την επένδυση του Ελληνικού η οποία «κόλλησε» επί ΣΥΡΙΖΑ.

https://www.in.gr/

loading...
Edit

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παρακαλούμε σχολιασμούς επί της ουσίας.
Τα σχόλια σας δεν περνάν από έλεγχο γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα θίγουν κάποιον προσωπικά με βρισιές και συκοφαντίες.
Τέτοιου είδους σχόλια δεν περνάν από έλεγχο, αλλά θα διαγράφονται μετά την δημοσίευση.
Παρακαλούμε να γράφετε σε πεζά και όχι κεφαλαία
-------------------------------------------------------------------------
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα - αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω, φόρμας επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε

Από το Blogger.